Klikk :D

2013. augusztus 7., szerda

3.fejezet~ Újabb randi

Sziasztok!
Meghoztam az új részt,remélem tetszeni fog!:)
Jesszusom 9 feliratkozó,köszönöm <3
Örülnék pár visszajelzésnek.
Jó olvasást! xx

(Abby szemszöge)

Mosolyogva keltem ki az ágyból,majd indultam meg a konyha felé egy nutellás kenyérért.Szökdécselve ugrottam a hűtő elé,kaptam ki a nutellát,majd kentem meg 2 szelet kenyeret.
Valamilyen oknál fogva igazán jó kedvem volt,amit nem tudtam,hova tenni.Egész nap csak ugráltam,énekeltem és táncoltam a lakásban,egészen addig amíg nem kaptam egy SMS-t.

Fél 7-re nálad vagyok! H xx

Mosolyogva dobtam le magam mellé a telefont,majd néztem az órára,ami 11-et mutatott.Igazából semmi dolgom nem volt,a boltban is szabadnapos voltam,de úgy döntöttem,hogy meglátogatom Markot.Magamra kaptam egy laza összeállítást,majd a kisbolt felé kezdtem sétálni.Az út most sem volt több 10 percnél,aminek igazán örültem,ugyanis az eső úgy döntött,hogy szakadni kezd.Kissé ázottan estem be a boltba,ahol a forgalom eléggé lagymatag volt.
-Szia Mark!-köszöntem a fiúnak.Mosolyogva fordult felém,majd szorosan megölelt.
-Abby,örülök hogy látlak!-nyomtam egy puszit az arcára,majd körbe nézem a boltban.
-Úgy látom,most fog jönni az áru.-mutogattam össze-vissza.Mark elvigyorodott,majd bólintott egyet.Hiába nem dolgoztam segítettem neki összeszedni a maradék cuccot,majd egy helyre pakolni.Az idő szinte rekord sebességgel repült,én pedig mire észbe kaptam már fél 6 volt.Két puszival köszöntem el Marktól,majd vágtattam haza.
Előkaptam a telefonom,majd írni kezdtem Harrynek...igazából semmit sem tudtam,azzal kapcsolatban,hogy hova szeretne vinni.

Mit kellene felvennem? Abby xx

Elküldtem az üzenetet,majd a fürdőszobába siettem.Gyorsan beálltam a zuhany alá,majd folyatni kezdem magamra a meleg vizet.Alaposan végig sikáltam a testemet,majd kipattantam a zuhanyból,magam köré tekertem a törülközőt és a telefonomhoz rohantam.Megnyitottam az új üzenetemet,majd olvasni kezdem.

Csinos legyél és szexi...döntsd el te! : ) xoxo

Megforgattam a szememet,majd a szekrény elé álltam.Nos akkor Abby Montgomery most legyél okos kislány!
Szó szerint kidobáltam a ruháim felét,mire megtaláltam a tökéletesnek titulált ruhát.Magamra húztam egy fehér felsőt,egy magasított virág mintás szoknyát,a lábamra pedig egy sarut húztam fel.A hajamat kiengedve hagytam a vállamon,a sminkkel pedig egyáltalán nem is foglalkoztam.

 A táskámba dobtam a telefonom,zsebkendőket,majd a földszintre igyekeztem.Kinyitottam a bejárati ajtóhoz sétáltam,majd kinyitottam.Harry kocsija már a házunk előtt parkolt,Ő pedig neki dőlt az említett tárgynak.Csibészes mosolyra húzta a száját,az én hasam pedig görcsbe rándult.Bezártam a bejárati ajtó,eltettem a kulcsomat,majd Harryhez sétáltam.
-Gyönyörű.-suttogta,tekintetét végig vezette a testemen,majd szeme megállapodott az arcomon.
-Köszönöm.-motyogtam,zavaromban pedig lesütöttem a szemeimet.Harry elnevette magát,majd kinyitotta az ajtót.A földet fixírozva ültem be az autóba,kötöttem be a biztonsági övet,s vártam meg,amíg Ő nagysága is beül a vezető ülésre.Beindította az autót,majd egyenesen előre hajtani kezdett.Nem kérdeztem,hogy hova megyünk,hiszen tudtam,hogy nem fogja elmondani.Fél szemmel Őrá sandítottam,majd felmértem a ruházatát.Egy fehér V kivágású felsőt és egy fekete farmert viselt,a lábát kivételesen egy strandpapucs díszítette.Harry hirtelen rám emelte zölden csillogó szemeit,majd megszólalt.
-Nem kérdezed meg,hogy hova megyünk?-kérdezte egy sunyi mosoly kíséretében.A hangja hallatán jóleső borzongás járta végig a testem minden részét,a szívem pedig hevesen verni kezdett.
-Tudom,hogy úgy sem mondanád el.-feleltem.Harry újra elnevette magát,majd megszólalt.
-Ki tudja,lehet most kivételt tennék...-morfondírozott.-De nem,mégsem mondom el,viszont tökéletes ruhát választottál.-mondta,majd kacsintott egyet.Elmosolyodtam,visszafordultam az ablak felé,majd kibámultam rajta.Volt egy olyan sejtésem,hogy már rég nem Londonban vagyunk,de ezt az állításom egy tábla tette biztossá.
-Harry már nem is vagyunk Londonban!-mondtam összevont szemöldökkel.A fiú felé fordultam,akinek az ajkain elégedett mosoly suhant át.
-Senki nem mondta,hogy Londonban fogunk randizni.-felelte.Nagyra meresztett szemekkel fordultam vissza az ablak felé,és próbáltam kitalálni,hogy hová is megyünk.

*
Harry hirtelen fékezése zökkentett vissza a valóvilágba.Kérdő tekintettel meredtem a srácra,aki mosolyogva szállt ki a kocsiból,majd jött át a másik oldalra,s nyitotta ki az ajtót.Kikapcsoltam a biztonsági övet,kipattantam a kocsiból,majd a sötétséget kezdtem pásztázni.
-Gyere!-mondta,megragadta a kezem,majd húzni kezdett.Nem sok mindent láttam,sőt azt se tudtam hova lépek,csak mentem Harry után.
-Hova megyünk?-kérdeztem.Hiába vártam a választ,nem igazán akart megérkezni.Duzzogva sétáltam tovább,majd egyenesen neki ütköztem Harry hátának.Kiléptem Harry háta mögül,s feltérképeztem a terepet.Egy homokos tengerpart mellett voltunk,vagyis a folyó vagy tó sokkal jobb szó erre,a homokban egy pléd pihent,mellette pedig egy kosár volt.
-Remélem szeretsz piknikezni.-mondta mosolyogva.
-Kapj el ha tudsz!- kiáltottam,a következő pillanatban pedig már szaladtam is.Vonzott a víz magához,beleakartam gázolni,jól akartam magam érezni.
-Abby..-hallottam ahogy Harry a nevemet kiabálja,de nem érdekelt,vicces volt előle futni.Már majdnem beértem a vízbe,amikor Harry keze elkapta a derekamat.Egy hangosat sikítottam,Harry felkapott,majd mint a filmekben megpörgetett a levegőben.
-Előlem nem menekülsz!-mormolta a fülembe,miközben lerakott a földre.Vigyorogva néztem a srácra,akinek a szája egyre közelebb került az enyémhez.Lélegzetvisszafojtva néztem a fiúra,majd az utolsó pillanatban elfordítottam a fejem,ezzel elérve,hogy Harry ne tudjon megcsókolni.Elhúzódtam tőle,kiöltöttem rá a nyelvem,majd hátat fordítottam neki.A plédhez sétáltam,majd ráhuppantam.
-Nem rossz második randinak.-mondtam halványan mosolyogva.Ő csak kajánul elvigyorodott,közelebb húzta a kosarat,majd kipakolta a különböző nassolni valókat. Chips, csokoládé,eper,pizza, különböző kekszek és egy csomag gumicukor.
-Nem kifejezetten rendes piknik.-közölte sunyi mosollyal.Rávigyorogtam,elvettem egy epret,majd a számhoz emeltem.
-Finom.-nyammogtam,miközben a számhoz emeltem a következő eper darabot.Harry kibontotta az egyik csokoládét,belemártotta az epret,majd a szájához emelte és bekapta.
-Így sokkal finomabb.-mondta,miközben megrágta.Felkaptam egy újabb eper darabot,majd követtem Harry példáját,s én is belemártottam a csokoládéba.Lassan emeltem a számhoz,majd mosolyogva kezdte el rágni.
-Igazad van,így tényleg finomabb.-feleltem,miközben megnyaltam az ajkaim.Harry szemei hirtelen megcsillantak,s a sötétség ellenére is látni lehetett,a perverz vigyorát.Megforgattam a szememet,majd felpattantam a plédről és a víz felé kezdtem araszolni.Ő egy szempillantás alatt mellettem termett,kezeit a derekamra vezette,majd a víz felé kezdett húzni.
-Bemegyünk?-kérdezte rekedtes hangján.Arcomat hirtelen elöntötte a pír,a gyomrom bukfencezni kezdett,a szívem pedig ezerrel verni kezdett.Harry kezeit elvette a derekamról,szorosan összekulcsolta az ujjainkat,majd a víz felé kezdett húzni.
-Ez hideg..-sikítottam,mikor a víz felcsapott a térdemig. Harry száját hangos kacagás hagyta el,felkapott az ölébe,majd még beljebb kezdett futni.Teljes erőbedobással ütögetni kezdtem a fiút,aki egyre beljebb és beljebb cipelt.-Vigyél ki innen!-sikítottam,mikor már a víz a fenekemet súrolta.
-Nem tudsz úszni,ugye?-kérdezte suttogta.Hevesen rázni kezdtem a fejem,kezeimet pedig erőteljesen a nyakára fontam.Harry lejjebb eresztett,én pedig hangosan felsikoltottam.
-Ne csináld!-kérleltem,de Ő úgy tett,mint aki meg sem hallja a kérésemet.
-3...2...1..-számolt.Becsuktam a szemem,s vártam a becsapódást ami elmaradt. Harry maga mellé tett a vízbe,rám vigyorgott,majd elmerült a vízben.Idegesen néztem a vizet,hát ha a fiú felbukkan valahol,de nem akart.Nem tudom mennyi idő telhetett el,5 perc vagy esetleg kevesebb,de Harry semmi jelét nem adta annak,hogy itt lenne még.Pánik félelemmel álltam a víz közepén,s vártam a csodára.A csodára,hogy Harry felbukkanjon.
-Harry...-kiáltottam idegesen.Körbe-körbe forgolódtam a vízben,a lábaim már teljesen elfagytak,de féltem kimenni,sőt az igazat megvallva azt sem láttam,hogy hol a part.A lábaimat,hirtelen megragadta valami,majd egyenesen lehúzott a víz alá.
-HARRY...-visítottam,majd a víz ellepte a fejem.

2 megjegyzés:

  1. Jesszusom..:) ez kikúrt jóó...bocsi a csúnya szóért. Imádom...nagyon gyorsa részt:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ó lett :) tökre el tudtam képzelni Abbyt és Harryt együtt a parton és a vízben is. :D
    Siess a következővel! :)

    VálaszTörlés