Klikk :D

2013. augusztus 2., péntek

Prologue

Hát sziasztok!
Soha nem gondoltam volna,hogy egy ilyen jellegű blogba kezdek,de ez is megtörtént.
Igen kicsit Dark jellegű és majd a Gyönyörű Sorscsapásból is lesz benne hasonló jelenet,remélem nem gond és olvasni fogjátok!:)
Sokat jelentene ha leírnátok a véleményeteket,hogy van-e értelme folytatnom ezt a blogot!
Ha esetleg tetszik akkor iratkozzatok fel.
Köszönöm.
Hope You Like It!
Krisztii xx

Prológus,avagy a kezdet!

(Abby Montgomery)

-Abigal!Azonnal ébredj el fogsz késni a munka helyedről!-kiáltotta Sophie.Lassú,lomha léptekkel másztam ki az ágyból,majd vettem kezelésbe magam.Fogaimat súrolni kezdtem,arcomat pedig megmostam.A hajamból kifésültem a gubancokat,a szememre pedig kentem egy kis sminket.Nem vittem túlzásba,hiszen ez nem rám vallott.A ruhám sem volt valami nagy szám,egy hosszú csőfarmer és egy fehér ujjatlan felső.A lábamra kaptam az agyonhordott Converse-m,majd kiléptem a szobámból.Egyenesen a konyha felé indultam,ahol Soph sürgött-forgott.A kezembe nyomott 2 adag palacsintát,amit egyből enni kezdtem.
-Ma későn jövök.-mondtam két falat között.Sophie bólintott,én pedig folytattam az evést.A közeli kisboltban dolgoztak,mint eladó.Mindennap reggel 9-től délután 5-ig ott voltam,utána pedig jöttem haza.Nem vagyok valami társasági ember,sokkal jobban szeretek itthon lenni a könyveim társaságában.Visszahúzódó,önbizalomhiányos,szerethető lány...ez az ami jellemez engem.Soha nem volt még barátom,sőt soha nem is csókolóztam.Ugye,a mai 18 évesek ezeken már túl vannak,de én nem vágyom rá.Nem találtam még meg azt a fiút,akit szeretni tudnék.
Bekaptam az utolsó falat palacsintát,majd felálltam az asztaltól,nyomtam egy puszit barátnőm arcára és elindultam dolgozni.Gyalog 10 percre volt,szóval úgy döntöttem,hogy gyalog teszem meg az utat.Addig is gondolkozhatok az élet nagy dolgain.
A madarak hangosan csicseregtek,a nap pedig hét ágra tűzött,teljesen eltért az eddigi időjárástól.Aki ismeri London időjárását,tudja hogy mindig borús,esős idő van,de van pár nap kivétel,pont mint a mai.Mosolyogva léptem be az üzletbe,ahol Mark már jókedvűen pakolászott.
-Szia Abby!-üdvözölt,majd tovább pakolgatta a zöldségeket.Hátra mentem az öltözőnek kijelölt helyre,és letettem a cuccaim a székre.Átvettem a fehér köpenyem,amit minden alkalommal fel kellett venni,majd visszamentem a zöldségeket pakolászó Markhoz.-Abby,el kell mennem,tudod majd tartani a frontot?Szerintem olyan 2 fele már itt vagyok!-mondta és kérlelő szemekkel nézett rám.
-Menj csak nyugodtan,én itt leszek!-feleltem.Arcán megkönnyebbülés futott végig,majd közelebb lépett és egy puszit nyomott az arcomra és elviharzott.A zöldségekhez sétáltam és folytattam Mark munkáját.Nem volt sok vevőm,egészen 11-ig,ugyanis akkor levegőt venni nem volt időm.Percenkén csengett az ajtó feletti csengő,ami azt jelezte,hogy újabb vevő van a láthatáron.Délig nagy forgalmam volt,utána pedig megint nem jött senki.Kihordtam a raktárból a tartalék gyümölcsöket,hiszen a vevők szinte az összeset felvásárolták.Éppen az almákat pakoltam,amikor a csengő csilingelni kezdtem.Mosolyogva fordultam az újabb vevőm felé,aki kajánul mosolygott.Göndör tincsei ezer felé meredeztek,zöld szemei pedig vadul csillogtak.A gyomrom borsónyira zsugorodott,a szívem pedig hevesen verni kezdett.Próbáltam rendezni a vonásaim amit Ő is észrevett.Villantott egy félmosolyt,majd közelebb lépett hozzám.Félelmetesen magas volt és izmos,nagy alakjával felém tornyosult.
-Szia szépségem!-mély,rekedtes hangja miatt,a térdeim remegni kezdtek,de megpróbáltam megemberelni magam.
-Miben segíthetek?-kérdeztem.A hangom a szokásosnál is vékonyabb volt.A férfi elvigyorodott,majd újra megszólalt.
-A nevedet elárulhatnád!-felelte.Megráztam a fejem.Mégis ki Ő,hogy csak úgy a nevemet kérdezgeti?
-Én itt eladó vagyok,de az nem tartozik a munkámba,hogy a nevemet is elmondjam ismeretlen embereknek!-feleltem.
-A nevem Harry!-mosolyogta.-Most már nem vagyok ismeretlen.-mondta és kaján vigyorra húzta a száját.
-Ez esetben Harry,ha nem vásárolsz semmit,akkor kérlek szépen hagyd el az üzletet!-mondtam a legmagabiztosabb hangomon.Harry közelebb lépett hozzám,én pedig a félelemtől ledermedtem.Ő közelebb hajolt a fülemhez,amitől kirázott a hideg.
-Este 8-ra ott vagyok érted szépségem!Ne késs,azt nem szeretem!-suttogta a fülembe.Egész testemben remegtem,de Őt ez nem érdekelte.Egy puszit nyomott a nyakam alatti gödröcskébe,majd elhúzódott.Vigyorogva nézett rám,majd hátat fordított nekem és elhagyta a boltot.Csukott szemmel próbáltam felfogni az előbb történteket,de egyszerűen nem ment.Honnan tudja ez az alak,hogy hol lakom?
-Istenem,mibe keveredtem....-motyogtam,majd leültem a székre.Arcom a kezeimbe temettem,így próbáltam úrrá lenni magamon.Fura érzésem volt az estével kapcsolatban,egy részem rettegett,míg a másik kíváncsi volt.Vajon mit akarhat tőlem Harry?
Fura érzések kavarogtak bennem Ő miatta,azok a smaragzöld szemek,amelyek vadul csillogtak,a göndör fürtök,melyek minden irányba meredeztek,a rózsaszín telt ajkai,és a gödröcskék,amik mosolygás közben keletkeztek,lenyűgöző.De,jesszusom miket gondolok!
Felpattantam a székről,majd az órára pillantottam,fél 2 volt.Marknak fél órán belül meg kell érkeznie.Nekem pedig 8-ra el kellett készülnöm.Idegesen járkáltam a boltban,és szolgáltam ki a néha-néha betoppanó vendégeket.Mark 2 után 10 perccel érkezett meg,elmondta,hogy miket csinált,én pedig némely bakiján jót nevettem.Eszembe sem jutott az esti randi,amitől féltem.Mark teljesen elterelte a gondolataim,jóízűeket kacagtam és viccelődtem vele.Az idő szinte repült,és észre sem vettem,hogy már 5 óra múlt 20 perccel.Elköszöntem Marktól,majd hazafelé vettem az irányt.Mindennél jobban vágytam egy forró fürdőre és a pihe-puha ágyikómra.A házba belépve,mint mindig most sem találtam senkit.Sophie most is elment már dolgozni.Feltrappoltam az emeletre,majd a fürdőszobába léptem.Vizet engedtem a kádba,majd meztelenre öltöztem és beleléptem.A forró víz másodpercek alatt járta át a testem,amivel elérte a kellő hatást,hogy ellazuljak.Fejemet megtámasztottam a peremen és gondolkozni kezdtem.Nem tudom hány perc,vagy akár óra telhetett el,de a telefonom hangosan rezegni kezdett.Kinyitottam a szemeim,majd magam köré tekertem a törölközőt és a telefonom keresésébe kezdtem.Megragadtam és ijedten tapasztaltam,hogy már fél 8 van,ami azt jelenti,hogy már csak fél órám van a randiig.A telefonomat elhajítottam,majd gyorsan öltözködésbe kezdtem.Egy fekete hosszú csőnadrágot és egy fehér-fekete mintás felsőt kaptam magamra,a lábamra ugyanúgy az agyon használt Conversemet vettem.A hajamat kifésültem,a szememet pedig hagytam natúrban.Felkaptam a telefonom és megnéztem az előbb kapott SMS-t.Összevont szemöldökkel olvastam az üzenetet.

Ne késs! 8-ra legyél indulásra készen,remélem valami csinit veszel fel szépségem! Harry xx

Egy kisebb mosollyal az arcomon vettem fel a pulcsimat és indultam el a földszintre.Pontosan ahogy leértem,a csengő megszólalt,a gyomrom pedig görcsbe rándult.Az idegesség egy szempillantás alatt előjött.Vettem egy nagyon mély levegőt és közelebb sétáltam az ajtóhoz.Essünk túl rajta-gondoltam,és kinyitottam az ajtót,amely mögött megpillantottam Őt.




6 megjegyzés:

  1. Csak így tovább... kíváncsi leszek :) Tényleg nagyon Drakos...Végig ilyen lesz ?
    siess a kövivel *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lesz végig ilyen :)
      persze az alaptörténet erre épül,de nem szeretnék Dark másolatot írni :)
      köszönöm a kommentet, sietek xx

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik :D siess a kövi résszel :))))

    VálaszTörlés
  3. nagyo király...:) tényleg Darkos :) a Dark-ot pedig imádom...:D siess Kriszti a kövivel...::D

    VálaszTörlés